Två veckor kvar...

Tiden har bara flygit fram! Imorgon är det dags för slutbedömning på praktiken. Sex ynka praktikpass kvar innan jag är färdig med studierna... Wiiihoooow! Det går så snabbt att man knappt ens hinner med. Då väl studierna är klara, vad ska jag göra då? Vart ska jag jobba, vad vill jag göra.... Ojojoj.... Det är mycket att tänka på... Funderar faktiskt på att öka in på någon kurs som går typ på 50% eller 25% bara för att få fortsätta vara student och ta vara på alla förmåner som finns med studentlivet, jag menar, man behöver ju inte ansöka om bidrag eller så... Men bara för att.  Det går sååååå fort!! :D 18:e Januari har jag examensceremoni, det kommer gå så fort fram tills dess....
 
Annars hoppas jag ni alla har haft en bra jul, ett bra nyår samt en bra början på 2014! :)

 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0