En täpp näsa och ögon som rinner...

Nu är det andra veckan jag jobbar som "riktig" sjuksköterska. Känns bra! :) Allt är ju så väldigt nytt och det är ständigt nya saker man får lära sig, en ständig utveckling.
Jag körde till hit till Lycksele igår och kommer inte att få fara hem igen förrän den 14:e. Typ två veckor bort... Jobbar hela nästa helg, därav den långa vistelsen.
1:a April kommer jag att få byta lägenhet här, då får jag flytta in i en lägenhet med kök, 40kvm. Just nu har jag bara två kokplattor, jag har dessutom hört att de ska vara helt värdelösa. Har inte använt dem något ännu...
 
Har dragit på mig en väldans förkylning. Näsan är täpp och ögonen rinner. Usch... Hoppas att det snabbt går över...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0