Helgen hemmavid

Denna helg har jag fått tillbringa hemmavid, åker tillbaka till Lycksele imorgon. Så skönt! :) Och fint väder har det ju varit också! :)
 
På fredagkväll då jag kom hem hade Viktor tillagat tacos. Efter middagen tog vi en spontan bowlingmatch, och vinnaren blev Ida, med en sådär 90 poäng. Fick till en jäkla bra första serie! ;) Efteråt for vi och gymmade och sedan en dusch efter det. Dock blev det stopp i avloppet så hela duchkabinen blev full med vatten, så även golvet på toan. Hyresvärden fick komma och lösa upp proppen. Så då var det bara att skura upp på golvet.. Så typiskt.
 
Lördagskvällen tillbringades hos Lina och Anton tillsammans med Henke och Elin där vi spelade spel. Jag vann inte en enda gång...
Söndags eftermiddagen tillbringades ute i solen hos Henke där vi grillande.
 
Idag har jag klippt och färgat håret samt hälsat på Frida :) Det blev en ljusare ombre hos frisören. Känner mig nöjd!
 
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Anneli

Fin i håret!
Bra att Viktor städar:)

2014-03-17 @ 20:28:09
Postat av: Lina - Mamma till Wilma & Wiola ❤

Tycker du bords göra en liten update i bloggen nu va de längesen :)

2014-07-25 @ 07:32:59
URL: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0